Selasa, 23 April 2013

BOM JANGKA 2013!!! Agenda Penjajah Hampir Tercapai






Perangkap yang telah dipasang atas nama demokrasi dan masyarakat majmuk telah memperdayakan banyak orang orang melayu yang berjuang mengikut hawa nafsu semata mata- Pelbagai helah yang telah dilakukan diperkatakan bagi memenangi hati rakyat yang berbangsa Melayu yang cetek ilmu percaturan politik.

Akhirnya mereka ini terperangkap didalam agenda yang membunuh bangsa mereka sendiri- Itulah DAP sebuah parti yang mengamalkan dasar dasar perkauman yang amat kuat dikalangan mereka. Mereka adalah pengamal kecinaan yang telah diterap dari tahun 60an lagi oleh PAP yang mana ibu kepada DAP.

Gaya dan corak pemerintahan mereka banyak menjurus kepada membela bangsa dan kuasa bagi kecinaan yang ada didalam diri mereka. Kita telah dapat melihat bagaimana pemecahan majoriti berlaku di Singapura kepada bangsa melayu. Kini sedang terjadi di Pulau Pinang.

Agak menyedihkan masih ada lagi bangsa Melayu yang tidak sedar tentang hal ini, mereka ini di ulit dengan kata-kata manis yang dihamburkan oleh DAP kepada UMNO- Segala kata kata DAP seumpama “Al-Quran” bagai mereka ini. Kata kata yang tidak boleh disanggah sama sekali itu lah pengikut dan pemimpin PAS dan PKR yang kini sanggup untuk membunuh bangsa dan negara mereka sendiri demi DAP.

DAP telah membuka penyertaan keahliannya kepada bangsa lain adalah satu helah untuk mengaburi mata masayarakat agar masyarakat berfikir bahawa DAP adalah sebuah parti yang tidak mengamalkan perkauman, tetapai mereka silap- mereka telah tertipu, mereka telah terpedaya.

Dap membuka ruang penyertaan tersebut bukan kerana untuk menjadikan Partinya berbilang kaum akan tetapi hanya lah untuk mendapatkan undi dari pihak orang orang tolol yang berada didalam bangsa melayu.Sebagaimana sikap DAP , parti ini tidak akan membuka ruang yang seluasnya bagi bangsa lain menguasai apa juga yang telah mereka kuasai. DAP adalah sebuah parti caunivis yang amat tebal didalam sanubari mereka.

Dengan demikian , apa juga helah yang dibuat dan diberikan dan ditawarkan kepada bangsa lain hanya lah sandiwara sahaja. Melayu kini telah terperangkap dalam politik DAP. Apa yang amat jelas ialah ‘DAP parti cauvinis’

Berbalik semula dengan agenda jahat DAP untuk menghancurkan negara ini dengan menggunakan PAS sebagai kuda tunggangan.

.Kristian Agama Rasmi.

.Malaysia akan ditukarkan kepada Republik. Guan Eng ada pejabat mewah di Singapura dan setiap minggu berjumpa Lee Kuan Yiew. Kewangan DAP terlalu kuat.

.YDP Negeri Pulau Pinang akan ditukar kepada Cina.

.Sistem Raja berperlembagaan akan dibubarkan,

.Raja adalah berketurunan lanun kata Lim Kit Siang.

.Isu azan hanya test kesensetifan orang Islam.

.Pertandinagn tilawah Al Quran akan dihapuskan.

.NGO Melayu akan dihapuskan. cth PEKIDA & PERKASA.

.Perkahwinan campur akan digalakkan.
Insentif RM 5,000 akan diberikan atas alasan humans right (penghapusan etnik Melayu).

.Bahasa Inggeris bahasa Rasmi.

.Mata pelajaran Agama Islam akan dimansuhkan.

.Chin Peng akan diberi pengampunan dan diberi gelaran Tun.

.MARA jabatan yang dianggap rasis akan dibubarkan.

.GLC akan dipegang dan diterajui oleh orang Cina.

.Di hotel Palma Penang, lagu Negara ku yang baru telah dimainkan. Tiada sebut pun tentang raja.

.Rejimen Askar Melayu Diraja akan dibubarkan kerana telah banyak bunuh orang cina (komunis) sebelum ini.

.Panglima Angkatan Tentera dan Ketua Polis Negara akan ditukarkan kepada orang Cina.

.Kakitangan kerajaan berketurunan Melayu akan dikurangkan.

  • KEMAS, BTN dan MKN akan ditutup.


.Kedutaan Israel akan dibuka.

.Pengkalan Tentera Israel akan dibuka di Port Dickson.

.Majlis Antara Agama akan menggantikan Majlis Agama Islam.

.Wang zakat akan digunakan oleh orang bukan Islam.

  • Percubaan telah dibuat di Perak sewaktu dibawah Nizar MB boneka. Ngeh pernah mintak untuk guna wang zakat tetapi dihalang oleh Mufti.


.DEB akan dimansuhkan.

.Parti berteraskan agama akan dibubarkan termasuk PAS.

  • Mat Sabu pernah kata “Saya sanggup makan babi dengan Lim Guan Eng dari makan ayam dengan Najib dalam satu majlis tertutup.” PAS telah berjaya diliberalkan (dikafirkan?).


.Yahudi dan CIA akan bantu menjayakan rancangan DAP.

Masih tidak nampak lagi- Jadi AWAS bangsaku- sekarang kita berhadapan dengan ancaman luar dan dalam, kita berhadapan dengan bangsa sendiri yang inginkan sebuah negara republik sebagaimana dicanangkan oleh mereka.

Bolehkah dibayangkan nanti corak pemerintahan jika kuasa terlepas ke tangan mereka? Apakah Melayu dan Islam mendapat tempat seperti sekarang? Seburuk-buruk UMNO ia lebih bersifat peribadi kepada pemimpin tertentu tetapi umum Islam dan Melayu masih dalam kedudukan yang terpelihara.

Soal jika mahu Melayu dan Islam termaju dan terhebat ia banyak bergantung kepada Melayu dan Islam itu sendiri kerana kerajaan UMNO hanya memberi kemudahan dan dorongan awal.Kekurangan dan kelemahan UMNO ini sepatutnya sudah terisi dan diganti dengan satu perjuangan lain seperti PAS yang dulunya sangat istiqamah dengan perjuangan Islam.

Malangnya PAS hari ini lebih teruk dari UMNO pula dari segi ‘kerakusan’ dan ‘kemaruk’ kuasa yang berlebihan sehingga sanggup ‘berkompromi’ dalam beberapa perkara pokok termasuk syubahat dalam soal dosa2 besar atau soal2 kemusnahan masa depan ummah.

Kebanyakannya isu yang disokong oleh PAS adalah perkara perkara yang menjadi tuntutan didalam tuntutan Siqiu dan tuntutan IFC yang mana didalangi oleh DAP. Di Pulau Pinang sebagai contohnya-

.Kita pernah mendengar Agama Kristian sebagai agama rasmi Malaysia.
.Kita pernah mendengar pemansuhan DEB oleh PKR-
.Kita pernah mendengar kesamarataan beragama-
.Kita pernah mendengar isu permurtadan
.Kita pernah mendengar isu Kalimah Allah
.Kita pernah mendengar Isu azan.
.Kita pernah mendengar Hadi Awang berkata Agama Islam bukan Agama Rasmi jika Pembangkang merintah?
.Kita pernah mendengar isu perjanjian Annapolis summit 27 November .2007 – Pengiktirafan Israel oleh Anwar

Dan sekarang mari kita bariskan apakah agenda yang sebenarnya telah dirancang oleh DAP untuk menakluk negara ini dengan bantuan Yahudi dan Singapura.DAP paling benci kepada bangsa Melayu beragama Islam dan Raja2 Melayu. DAP berniat jahat untuk menukar perlembagaan Islam kepada Perlembagaan Kristian.

Seorang pemimpin kanan DAP pernah didalam ucapannya menyatakan

”we must make sure christian become official religion in Malaysia and we make sure that the next prime minister is christian.“

Sekarang telah jelas dan terang , bahawa PAS PKR telah bersama sama memperjuangkan apa yang diperjuangkan oleh DAP yang boleh juga kita kenali sebagai Israel Kecil dimana Islam adalah musuh mereka sebagaimana yang telah dilakukan di Singapura oleh PAP.

Jika Israel sangat jijik di kacamata Islam sedunia sewajarnya DAP juga wajar dilihat oleh seluruh umat Melayu dan Islam termasuk PAS sebagai ‘Israel Kecil’ yang menentang Islam secara terang2an.

Menurut ramalan formula RAHMAN, selepas Tun Hussein Onn, Tun Mahathir menjadi Perdana Menteri dan kemudiannya Tun Abdullah. RAHMAN juga menilik Datuk Seri Najib sebagai penyudahnya. Kit Siang mengharapkan ianya akan benar-benar berlaku dengan isu-isu yang diketengahkan 31 tahun yang lampau dikenang oleh generasi sekarang.

Sememangnya isu-isu di dalam buku ini masih relevan untuk diperbincangkan memandangkan pemerintahan Malaysia sejak 50 tahun yang lampau di bawah legasi BN dan Umno.

Kit Siang dalam beberapa siri ucapannya pernah berkata bahawa DAP berfungsi sebagai pembangkang dan tidak berminat menjadi kerajaan pemerintah. Namun telahannya agak meleset kerana selepas tsunami Mac 2008, lima negeri telah jatuh kepada pembangkang, bahkan anaknya Guan Eng dipilih sebagai Ketua Menteri Pulau Pinang. Selangor dan Perak juga mendapat sumbangan besar dari DAP dalam pentadbiran negeri-negeri tersebut.

Merenung kembali ucapan-ucapan yang dibaca oleh Kit Siang sewaktu beliau menjadi wakil rakyat beberapa sesi. Jatuh bangunnya, susah senangnya, tangis riangnya, gagal jayanya semuanya dinukilkan dalam buku ini dan juga agenda parti tersebut terhadap Malaysia.

Kini semua itu hampir tercapai dengan bantuan PKR dan PAS- Sebaliknya Melayu UMNO kini sedang berjuang bermatian untuk mempertahankan kedaulatan negara ini agar tidak terjajah ditangan Cina Cauvinis ini walaupun terpaksa berhadapan dengan kumpulan Melayu yang tiada asas politik silam.


  • Ayuh bangsaku Melayu- sekarang bukan masanya kita untuk bertelagah- bukan masanya kita untuk bertekak ingatlah, bacalah bahawa kita bangsa Melayu sedang diancam dari luar dan dalam- Bersatulah dalam satu barisan untuk mempertahankannya. 
  • Jangan dijadikan “Bumi yang dipijak Milik orang” sesalan pada kemudian hari tidak ada gunanya.


Wallahualam....

1. MESTIBACA.........!!!!! BERSATULAH MELAYU.....!!!!

 


3. GEMPAR!PENDEDAHAN MENGAPA SINGAPURA MENGINTAI MALAYSIA ?




Tiada ulasan:

Catat Ulasan