Sabtu, 13 April 2013

GEMPAR!PENDEDAHAN MENGAPA SINGAPURA MENGINTAI MALAYSIA ?








Persoalan demi persoalan timbul kerana dikatakan bahawa antara sebab Singapura sangat berminat dengan politik Malaysia adalah: 

1) PAP Singapura perlu pantau KEKUATAN pembangkang kerana takutkan Ideologi Ekstrim PAS terhadap ISLAM.

2) Kestabilan politik di Malaysia menggugat beberapa kepentingan penting Singapura di Malaysia termasuk dari segi ekonomi dan pelaburan.

3) Sememangnya diketahui umum DAP adalah adik kandung kepada PAP. Bila Singapura Keluar dari Malaysia, BUKTINYA PAP ada seorang MP dalam parlimen Malaysia iaitu C V Devan Nair (MP Bangsar) iaitu yang bersama-sama LIM KIT SIANG mengasaskan DAP pada tahun 1967 Keberuntungan DAP dalam Malaysia akan refleks kepada Keberuntungan PAP di Singapura dan Negara Singapura keseluruhannya .

4) Kenyataan Lee Kuan Yew yang berulang ulang kali menyatakan tidak mustahil Singapura akan bersatu dengan Malaysia dengan beberapa syarat ntah ape ape dari Menteri Menttor yang dah nyanyuk itu. Mungkin kita fikir beliau nyanyuk, namun tahukah kita......bahawa :

    KERUSI KERAJAAN BARISAN NASIONAL (based on 2008) : 140 
    KERUSI PARLIMEN PEMBANGKANG MALAYSIA (based on 2008) : 82 kerusi 
   
    Dengan pertambahan kerusi Parlimen Singapura sebanyak di bawah ... 
    KERUSI PARLIMEN SINGAPURA : 87 KERUSI 
    
     Pembangkang  : 82 KERUSI +  Kerusi Singapura 87 Kerusi  = 169 kerusi 
     berbanding hanya 140 kerusi  Barisan Nasional . 

Persoalan yang perlu dijawab oleh PAS : 

1) DARIPADA 169 kerusi yang dikuasai pembangkang dan PAP nanti,  dapat dipastikan bahawa sebanyak 134 kerusi dikuasai DAP dan PAP. (DAP menang 47 kerusi based on 2008 CAMPUR 87 kerusi Parlimen di Singapura yang 90%  dikuasai PARTI KIASU PAP! ) . Persoalan: PAS dan PKR bagaimana? Belum letak PKR yang bukan Melayu dan parti-parti dalam Barisan Nasional yang mungkin akan melompat-lompat ?

2) Bagaimanakah nasib Politik Orang-orang Melayu ? 
3) Bagaimanakah nasib Agama Islam?
4) Bagaimanakah nasib Raja-raja Melayu?
5) Republik Malaysia tercapai? tiada raja tiada sultan?? 
6) Beberapa institusi yang perjuangkan nasib Melayu dimansuhkan termasuk memansuhkan Majlis Agama Islam dan Parti yang berasaskan agama seperti PAS sendiri?????! 
    
Perkara ini Membenarkan pendedahan-pendedahan oleh beberapa INDIVIDU Penting dalam DAP bahawa itulah yang dirancang DAP!  

Perkara ini boleh dilaksanakan DAP apabila pembangkang (dengan ketidaksedaran PAS dan PKR) menguasai Parlimen 2 per 3 pada PRU 13 ATAU PRU 14 atau PRU 15 dan sekaligus boleh menggubal perlembagaan Malaysia! Singapura dengan rela (tidak perlu dijemput) akan masuk ke dalam MALAYSIA! Kerana Parti-parti KIASU mereka akan untung! 

Adakah orang-orang Melayu akan duduk diam sahaja? Ya, Pertumpahan darah mungkin berlaku lagi..... 

Cara mengelak perkara ini berlaku adalah:


1 ulasan:

  1. Ayuh...!!!
    Bangkit Bangsa Malai..
    Janganlah Engkau Tidur Lagi..
    Bersatu kepada yg SATU..
    Tiada siapa yg mampu utk menakluki The Lost Tribe

    BalasPadam