Khamis, 19 Januari 2012

Shahrizat saman Zuraida, Rafizi RM100 juta




      

KUALA LUMPUR - Menteri Pembangunan Wanita, Keluarga dan Masyarakat, Datuk Seri Shahrizat Abdul Jalil petang ini memfailkan saman ke atas Ketua Wanita PKR, Zuraida Kamaruddin dan Pengarah Strateginya Rafizi Ramli sebanyak RM100 juta berhubung projek kontroversi Pusat Fidlot Nasional (NFC).


3 bulan D.S. Shahrizat Jalil Menteri Pembangunan Wanita dan Keluarga menerima aib akibat dari Fitnah yang dilemparkan oleh pemimpin Pembangkang berkenaan Syarikat NFC yang dimiliki oleh suaminya. Bukan beliau sahaja menerima Aib dari perbuataan Rafizi Ramli dan Zuraidah Mak lampir malah seluruh keluarga beliau juga mendapat aib diatas Fitnah melampau itu.

Hari ini peguam D.S.Shahrizat Datuk Seri Shafie Abdullah menfailkan saman keatas Rafizi Ramli dan juga Zuraidah Kamarudin Ahli Parlimen Ampang sebanyak RM100 Juta diatas Fitnah melampau ke atas Shahrizat Jalil Ketua Wanita UMNO Malaysia.

Ini baru permulaan kerana Gomo jangkakan selesai sahaja siasatan SPRM ke atas Syarikat NFC maka mereka penyebar Fitnah ini akan disaman sekali lagi dan kali ini dengan amaun dan harga yang paling tinggi atas aib yang mereka lakukan.

Rakyat Malaysia terpengaruh dengan Fitnah jahat pemimpin Pakatan Pembangkang ini mengenai syarikat NFC yang diberikan WANG PINJAMAN dalam menternak Lembu yang mana sasaran pembangunan projek adalah memakan masa 30 tahun.

Propaganda mereka yang menyatakan Kerajaan memberi Geran RM250 juta adalah satu pembohongan dan penipuan yang jelas sama sekali. Turut diFitnah adalah Shahrizat Jalil isteri kepada pemilik NFC walhalkan Shahrizat Jalil tidak terlibat langsung sejak projek tersebut dijalankan sehingga kini.

Gomo ucapakan Syabas buat Kak Jat kerana tampil kehadapan dalam menyaman mereka pemimpin pembangkang yang menabur Fitnah melampau ini. Sudah pasti selepas ini tindakan susulan akan diambil dalam mematikan mereka ini dari terus terusan menabur Fitnah.


Bayangkan, selama 3 bulan Shahrizat Jalil, Suami dan anak anak beliau menjadi mangsa Politik kotor pihak PKR yang dikepalai Saifuddin Nasution, Zuraidah mak lampir dan juga Rafizi Ramli Gay.

Biarlah Shahrizat Jalil keseorangan dalam membersihkan namanya ini kerana mungkin ada Hikmah disebalik yang berlaku ini. Kita tidak tahu mungkin Najib Razak sedang menduga kekuatan Shahrizat dalam menghadapi tomahan dan Fitnah selama 3 bulan ini. Kita tidak tahu tetapi kita yakin Shahrizat Jalil Ketua Wanita UMNO mampu menghadapinya sebagaimana beliau MENANG secara Terhormat jawatan Ketua Wanita UMNO menewaskan Rafidah Aziz yang pernah digelar 'Singa Wanita UMNO" satu tika lalu.

Sumber : Papa Gomo

Tiada ulasan:

Catat Ulasan