Ahad, 3 Mac 2013

Mesti Baca..!! Rencana Sulit Yahudi Melalui Negara Jiran...





(Kisah ini hasil perbualan dengan seorang yang bertaraf  Doktor, tetapi bukan doktor perubatan dan juga seorang yang selalu mengkaji tentang Freemason yang sempat kami temui di satu seminar) 
 
Kami rumuskan dan singkat kan. Semua nya bermula dari ayat ini dari kitab lama:
 
Genesis.
But unto the sons of the concubines, which Abraham had, Abraham gave gifts, and sent them away from Isaac his son, while he yet lived, eastward, unto the east country.
 
East - Negara Timur.
 
Ketika Nabi Musa as membelah laut menguna kan tongkat nya, laut itu terbelah tetapi ada 12 lorongan untuk setiap puak yahudi.Lalu mereka melintas ikut lorongan masing masing.Malah ketika sampai dengan selamat dan mereka membuat perkampungan , juga ada 12 perigi untuk setiap puak.
 
Ketika terbentuk negara Israel, 10 puak telah di panggil pulang termasuk yang ada di Soviet Union, Iran, England dan merata rata di dunia, hanya satu puak sahaja tidak di panggil pulang kerana bertaraf rendah dari kalangan mereka.Maka jumlah kesemua yang di panggil menjadi 10.Satu tidak di jemput, maka menjadi 11.Mana pergi lagi satu puak? Jawap nya tidak dapat di kesan.
 
Kenapa negara jiran amat ambil berat terhadap negara kita? Saya bertanya, lalu Dr menjawap negara jiran bukan mewakili diri nya tetapi mewakili Yahudi , mereka hanya proxy yang memilki kepentingan yang sama.
 
Lihat sahaja lah projek Lynas dan puak yang anti Lynas di biayai negara jiran dan di penuhi oleh orang cina, dan melayu nya hanya badut badut yang ikut kata ketua yang jahil.

  Mereka juga berjaya membarai kan ISA negara Melayu menguna kan parti proxy mereka kerana menguna kan peguam dan hakim yang condong kepada mereka lebih mudah dari penangkapan tanpa perbicaraan walapun penangkapan itu perlu menguna kan risikan yang lama dan banyak tipu helah.
 
Mereka jika boleh mahu setiap kes di bawa ke mahkamah lalu pegawai Polis dan anggota SB terpaksa hurai kan cara mereka menyamar dan membuat risikan , bogel kan cara operasi Polis biar semua orang tahu rahsia Polis Malaysia.Tetapi amat jahat apabila ISA mereka sendiri tidak di usik oleh parti di negara kita ini.Erti kata ISA kita dia musnah kan, tapi ISA mereka intact dan kekal.Siapa yang mereka ambil dari rumah malam tadi siapa pun tidak tahu kerana di sana tiada suara Keadilan, Harakah atau SUARAM, jika ada yang di bunuh secara senyap dan esok nya di kabar kan mati kena kejutan eletrik, maka semua nya percaya belaka. 
 
Lihat juga cara mereka kacau AES dan pelbagai kerana apa yang negara mereka tidak boleh buat mereka mahu buat nya di sini, bebas langgar had laju dan sebagai nya, oleh sebab pembangkang kita dalam keadaan parah berlawan dengan parti yang banyak jasa, dan , mereka pula perintah 4 negeri tanpa jasa, maka kena lah lawan dengan benda benda sebegini.
 
Mereka tidak boleh laku kan apa yang BN laku kan kerana ada sebuah parti dari kalangan mereka yang amat anti kepada kebajikan jika kebajikan itu penerima nya majoriti Islam.
 
Doktor sambung lagi, pihak Yahudi juga membaca apa yang kita baca, malah bacaan mereka lebih mendalam dari segala ulama politik yang ada di dalam Malaysia.
 
Yahudi tidak akan datang dengan watak sendiri atau pun watak asal kerana menyedari umat Islam tidak menyukai mereka.Maka Yahudi menguna kan proxy dari kaum itu sendiri.Misal nya mereka menguna kan Tsvangisrai orang Afrika untuk Afrika, atau pun di Malaysia watak yang paling terkenal seperti orang “itu” yang kini sangat di bantu untuk menjadi pemimpin negara ini.
 
Yahudi juga mengetahui amat sukar untuk menawan negara ini yang mereka sudah kenal pasti sebagai tempat “yang di maksudkan” tempat kebangkitan.Yahudi mahu tanam kan sifat memuja arab dan negara arab sebagai logo suci dan Islam kerana ia lebih mudah mengeliru kan,Maka jika ada rakyat Malaysia menjadi arab , itu satu kejayaan Yahudi biar rupa bentuk dan pakaian arab asal kan tidak berjiwa Islam.Lebih kurang begitu .10 negara arab tidak boleh lawan 1 negara Yahudi kerana sudah di tanam proxy Yahudi.
 
Mengikut kajian Yahudi “puak” yang di maksud kan akan mewakili puak yang bakal melawan Yahudi di akhir zaman ada lah datang dari sebelah sini.Dan bukan dari puak yang ada di timur tengah.tetapi ketua nya sahaja bakal lahir dari sana.
 
Jadi rantau ini harus di pantau terutama nya bumi melayu. 
 
Jika dahulu kala , orang melayu amat taat dan setia kepada sultan dan raja, maka British yang juga berperut Yahudi hanya perlu mencengkam Sultan dan Raja Melayu dan cukup lah dengan itu mereka dapat menguasai orang melayu Islam ini.Tetapi kaedah nya sudah bertukar, jika yahudi dapat mencengkam orang bergelar ulama ,tidak kira lah ulama palsu atau betul, maka umat Islam akan berdiri setia bersama ulama yang sudah di cengkam ini.
 
Maka atas kesedaran ini Yahudi mengenal pasti ada 2 pihak Islam yang terbesar di Malaysia ini.Satu UMNO dan PAS.Mustahil boleh lawan kedua dua nya sekali.
 
Jadi apa cara nya? Lalu kaedah menawan satu puak (PAS) untuk lawan kan dengan puak lagi satu (UMNO).Maka DAP telah di arah untuk menawan PAS dan PAS di arah untuk melawan apa sahaja yang di buat oleh UMNO secara membabi buta tidak kira lah jika yang di buat oleh UMNO itu menguntung kan PAS juga.Kini kita boleh lihat hasil nya PAS telah mengugur kan semua nya dari Hudud , negara Islam malah sudah hampir menyerah nama Tuhan nya,sambil DAP pula tidak perlu serah sehelai bulu roma pun.Itu kejayaan awal untuk puak yahudi.
 
Mereka senang menunggang PAS kerana ulama nya terdiri dari ulama yang bukan dari jenis pembacaan nya luas selain ulama haram dan halal sahaja.Merka tidak arif geo politik Islam dengan peredaran dunia serta gerakan freemason dan iluminati.
 
Musuh berbahasa Inggeris sedang ulama bebahasa melayu tentu sukar mengesan musuh yang sedang merangkak ini.Amat mudah untuk pedaya umat Islam dengan logo agama dan tambahan pula UMNO berbaju sekular walau pun tindak tanduk UMNO lebih Islamik dari yang berbaju Agama.
 
Yahudi juga percaya apabila kedatangan Isa as. atau pun Imam Mahdi nanti , mereka akan menghadapi krisis kepercayaan , malah mereka amat sukar dipercayai sehingga apabila bersumpah nabi Isa dan Imam Mahdi pun akan di ragui.
 
Yahudi sudah menanam kan sifat tidak percaya kepada orang yang bersumpah guna nama Allah seawal sekarang.Sehingga sumpah kebenaran di ejek dan di caci.Ini ada lah latihan awal puak Dajal melalui yahudi supaya nanti jika bersumpah menguna kan nama Allah pun umat akhir zaman sudah di didik tidak mempercayai nya malah mengejek nya pula wal hal ia bukan terkategori orang suka main main sumpah tetapi sumpah untuk kebenaran.Untuk kebenaran pun di kategori kan sebagai main main sumpah, sudah tidak dapat membeza kan nya hasil didikan Yahudi kepada proxy nya.
 
Jadi apa kan perancangan jiran kepada negara kita? Mereka mahu negara ini menjadi negara yang tunduk di bawah panji Yahudi.Awal - awal lagi mereka sudah tanam sifat dan ideoloji, dari UMNO baik PAS atau pun dari UMNO baik DAP , malah orang bukan Islam menyamar sebagai melayu membuat pelbagai singkatan acnym Asal Bukan UMNO dan pelbagai suara agar membenci parti yang sebenar nya pertahan kan Islam.
 
Mereka berjaya membodoh kan umat islam dengan kata kata yang mudah seperti UMNO Tolak Islam dan UMNO Tolak Hudud dengan menyokong pihak yang sama menolak Islam dan Hudud ia itu parti yang ada dalam kelompok mereka.Mereka umpama benci bau busuk tetapi memeluk cium bau busuk dari kalangan mereka.Begitu mudah di tipu hidup - hidup.
 
Malah kejahilan lebih terserlah apabila puak yang mereka sokong ini juga ada lah juara LBGT ., Pluralism dan Liberalsm habis semua Islam mereka terhapus dengan menyokong dan memeluk puak ini.Tetapi akibat kejayaan memesong kan akidah dan puja logo, maka umat Islam terus terpedaya tambahan di sogok dengan kebencian sedalam dalam lalu apa sahaja yang bukan dari puak mereka akan di tolak, walau pun kebenaran.
 
Negara jiran tidak boleh survive dengan sendiri dalam masa 20 tahun lagi , mereka ada banyak wang tetapi tiada tanah.Mereka mahu tanah tetapi mahu menguasai pemilik tanah itu juga.Negara yang di kenal pasti akan lahir kan umat keturunan Qeturah ini yang bakal menjadi musuh yahudi harus di tawan, jadi negara Jiran berkongsi minat dengan yahudi untuk menawan negara ini.
 
Negara ini memilki primary dan secondary, selain kewangan juga hasil bumi, sedang kan negara jiran Cuma ada secondary sahaja , perniagaan kewangan tanpa hasil bumi.Jadi keperluan menawan negara ini menjadi priority.
 
Apa kah yang di ketahui oleh ulama dari parti PAS tentang ini? Saya bertanya Jawap Dokor “Nil” they have no knowledge on this matter kata doktor” tambah lagi “all they know is how to hate UMNO”.Malah mereka tidak tahu pun siapa yahudi moden dan proxy nya dan turut menjadi pembantu yahudi melalui proxy nya.Mereka dekat dengan Quran dan ayat “ya bani Israel” yang di ulang banyak kali tetapi mereka gagal mengenali siapa bani Israel moden dan proxy nya. 
 

Dan bagaimana pula dengan UMNO pemimpin nya tahu kah hal ini? “erm some of them do know but they arent the highest ranking, but our former prime minister Tun does know all this” 



Kata nya Jambatan bengkok ada lah salah satu strategi untuk melambat kan hasrat Singapura.Kamu tahu kah kereta kebal mereka agak sukar mahu naik jambatan bengkok itu jika ia terhasil? Kerana main battle tank mereka agak berat untuk mendaki nya dan makan masa lama.tetapi mereka berjaya membatal kan nya menguna kan proxy dari dalam negara kita.

Singapura memilki niat mahu menawan Johor Baru dalam masa 30 minit.Rancangan mereka ada lah mahu supaya Malaysia tertumpu untuk menawan kembai JB dan tidak menyerang Singapura bila berperang.Apa tujaun nya Singapura membeli kereta Tank Offensive jika jiran bertanah nya hanya Malaysia? Kerana mereka menyimpan satu niat sulit.Malah Singapura juga menyimpan berpuluh jet pejuang nya di negara lain terutama nya Taiwan , supaya jika lapangan terbang nya di serang mereka mampu menyerang dari sana.
 
Tetapi Singapura berjaya menguna kan segala barua yang ada di dalam negara kita untuk membongkar kan kekuatan tentera kita , dari soal kapal selam, helikopter dan bajet ketenteraan, malah kesiapsiagaan tentera menjadi bualan awam dan parlimen sedang kan rahsia ketenteraan kerajaan cina PAP amat di jaga sehinga memilki AWAC pun kita tidak tahu.
 
Kita memiki tentera yang hebat terutama nya komando kita , mereka pernah membuat kerja sulit yang amat unik malah salah seorang bekas general kita ada lah dari pasukan Gerak Khas dan dia pernah menjadi anggota membuat kerja sulit merampas sesuatu dari Sulu satu masa dahulu.


Perbualan amat panjang dari selepas solat Isyak sehinga mencecah pukul 3 pagi, tetapi cukup sekadar ini buat masa ini untuk renungan sesama kita.Yang penting nya ia lah yahudi sedang mencari puak mereka yang hilang yang bakal wujud menentang mereka , kerana puak ini membawa kebenaran. 
 
”there have many kings and palaces and they will select one pamos and gives him divine name” Negara mana kah yang ramai raja? Dan ketua raja nya bernama mulia? DYMM ?
 
Kami sekadar berkongsi.

Kulit Manifesto PR - 25 Februari 2013


 Lambang Freemason


  Lambang Gereja / Salib

Dimanakah Negara Islam dan Undang- undang Hudud PAS..??

21 ulasan:

  1. yg mnulis blog ni pun yahudi..kata la trustrang kamu agen umno..ksimpulan dri teks dlm tulisan blog ni..rekaan yahudi..ameno d.lhirkan oleh freemason..sapa freemason ..jawabnya kamu la

    BalasPadam
    Balasan
    1. Jangan jadi buta dan bodoh.

      Padam
    2. Setuju Nabilla Riza...dunia semakin hampir dengan fitnah Dajjal...apa yg baik ,..org dah tak nak dengar....apa yg betul akan dikatakan palsu.....so agenda Yahudi akan mudah digerakkan dengan adanya manusia mcm mereka..jangan terantuk baru tergadah....nyesal tak da gunanya kan...nauzubillahminzalik

      Padam
  2. ulas la anon 5,22,dgn fakta mcm org tulis di atas tu. takat lempar tuduh ala semua org bole

    BalasPadam
  3. Baca buku kisah kamal artartuk. Baru kamu faham cara yahudi plan. Jangan buat persepsi pasal umno. Kalau kamu melayu, nasib ler umno memerintah. Kalau tidak jadi barua selamanya.

    BalasPadam
  4. ape yg kamu kata mungkin ada betulnya tapi bagaimana kerajaan sekarang ini membuat banyak kesilapan menyebabkan mereka mengambil kesempatan diatas kelemahan kita.. sedar atau tidak 2 pihak dr kerajaan dan pembangkang sedang dipermainkan dalam suatu proksi tersulit .. kita buka mata dan minda jgn ekstreme kita mesti balik semula kepada islam yg sebenar

    BalasPadam
    Balasan
    1. Nak balik ke Islam......kedua-dua parti org Melayu kena bekerjasama......pasti tercapai.

      Padam
  5. Menara freemanson siapa yg bina di kl, pakatan ker yg bina, sebenarnya dua dua sedang dicaturkan..

    BalasPadam
  6. Dua-dua sebenarnya sdg dilaga2kn. Tgk aje lah di afghanistan, iraq, mesir dan syria yg majoritinya penduduk islam, pasti ada dua pihak yg berbalahan. Tgk plak negara barat, negara yg kurang org islam, ada ke hal2 yg berlaku spt negara islam?

    BalasPadam
  7. orang PAS PKR DAP babi sial...hahaha..jadi barua setan

    BalasPadam
  8. blogger taik kuceng

    BalasPadam
  9. Saya percaya fakta ini...byk bahan bacaan yg berkaitan...thx for the info.

    BalasPadam
  10. si penulis ni sbnaryer ejen yahudi,dasar anjing umno..ko igt org pecaye ke kt ko bangang...

    BalasPadam
  11. Setelah i membace blog nie... ternyata memberi penambahan ilmu kepada i dalam lebih berfikir secara mendalam... kite sebagai rakyat melaysia sebenarnya tidak perlu untuk menyalahkan parti UMNO atau PAS... kite sesama orang melayu... ape kata kite berhenti dari mencari kesalahan memasing... kite fikir sejenak bagaimana cara kite untuk amankan balik dunia nie... kadang2 kite terlupa bahawa kite nie menjadi boneka pada kuasa lain sampailah satu masa bila semua dah lingkup...baru kita tahu yg kita sebenarnya dipermainkan... Rasanya kita semua masih belum terlewat untuk berdamai dan kita cari cara untuk memulihkan Negara tercinta kita... mungkin ape yg i cakap nie tidak diterima oleh sesetngah individu kerana mereka tetap dengan pendirian mereka dimana yang salah tetap salah... hurm... tak kisahlah pihak mana yang salah atau betul... kita berhenti dari menyalahkan antara satu sama lain... duduk semeja, bincang... kita orang melayu... kita semua dianugerahkan akal yg waras... kita juga ada sifat kesabaran dalam tindak tanduk kita... jangan biarkan orang lain mempengaruhi fikiran kita... ape yg orang cakap kita xboleh terime bulat2... fikir dulu... i sebenarnya adalah penyokong UMNO...tetapi i juga tidak mengatakan PAS itu salah... kerana UMNO dan PAS adalah bangsa saye sendiri... setiap fakta yang keluar dari UMNO atau PAS adalah betul selagi tidak melanggar hukum hakam islam... ape kata fakta tu kita gabungkan... bila kite gabungkan,kita tahu dimana kelemahan dan kelemahan kita... kite orang melayu...kite kuat kalau bersatu... jangan biarkan bangsa lain baling batu sorok tangan...ingat, bangsa kita adalah maruah kite... :)

    BalasPadam
  12. NEGARA INI AKAN DI PERINTA DARI KALANGANG ULAMA BUKAN DARI AMNO PAS PKR DAP MIC ATAU APEPON , ULAMA YANG TULIN DARI PONDO AGAMA .TERIMA KASI PENULIS SEGALA FATA YANG DI TULIS KAN ADALAH BENAR SAYA AKUI SUDALAMA SAYA TAHUHAL INI .SAYA AL KU BRO

    BalasPadam
    Balasan
    1. Assalammualaikum tuan Leiman Supar...saya berminat dgn setiap bait kata dari tuan...penuh dgn isi dan rahsia...wallahualam...

      Padam
  13. Dari dulu smpai skrg ler, kita dok bangga pakai luar, contoh nya, klu kita negara yg mengeluarkan, pasti kita juga boleh meranapkan negara jiran tu. Tak kisah la sape memrintah, kita kena kluar cari hasil, hasil tu utk bangun kan apa2 saje utk negara sendiri, dan paling penting takde siapa yg pegang kita. Klu dari kecik kita makbapak cerita apa yg akan jd n kita takotkan mitos(freemason) seolah2 kita menjemput, mcm kau takot dgn anjing kejar kau , anjing tu akan kejar kau. propaganda. Takot akan dajjal tp kita menjemput nya. Yg paling berkuasa org yg bersenjata, (polis,tentera) haa pi hantar propaganda kt diaorg. Dapat pegang diaorg, sesiapa pun takot. Bila bertukar kuasa , jgn lupa tujuan bila emas pertama depan mata. Hahaha.

    BalasPadam
  14. yahudi tak bertumbuk bergaduh tp bangsa melayu yg bertumbuk bergaduh pasal artikel ni... bijak betul puak yahudi melagakan bangsa melayu umat islam kan ?

    BalasPadam